Гарантія та сервіс

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування поширюється на дефекти, допущені виробником виробу, та підтверджені уповноваженим сервісним центром протягом терміну, зазначеного у гарантійному талоні.

Винятки із гарантії

Гарантійне обслуговування не поширюється вузли та деталі, які схильні до природного зносу або втрачають свої характеристики з часом.

Гарантія не поширюється на:
● комплекти ножів;
● ножі та сітки шейверів (електробритв);
● лампи розжарювання, розрядні, світлодіодні;
● вугільні щітки електромоторів;
● елементи живлення (акумулятори);
● кабелі живлення.

Зняття з гарантії

У разі порушення правил експлуатації та догляду виріб може бути знятий із гарантії уповноваженим сервісним центром.

Прилад знімається з гарантії, якщо виявлено:
● сліди стороннього втручання або спроба самостійного ремонту виробу;
● несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу;
● пошкодження, спричинені надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом;
● механічні пошкодження (подряпини, сколи корпусу та окремих деталей тощо);
● пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів (речовин, рідин, комах тощо);
● пошкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами;
● пошкодження, спричинені невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
● пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.

Надсилання на сервісне обслуговування

Щоб скористатися гарантійним сервісним обслуговуванням, потрібно виконати кілька простих кроків.

Порядок відправки на сервісне обслуговування:
1. Звернеться до наших консультантів будь-яким зручним способом:
● зателефонувати контакт-центру;
● написати в онлайн-чат на сайті.
2. Завантажити та заповнити бланк «Заява на сервісне обслуговування».
3. Доставити товар до наших магазинів або на реквізити, що зазначені у заяві, разом із комплектом документів:
● заповненою «Заявою на сервісне обслуговування»;
● чеком або витратною накладною;
● гарантійнийним талоном.

Виріб приймається на сервісне обслуговування у чистому вигляді. У випадку, якщо на виробі є обрізки волосся, залишки косметологічних засобів, пил, бруд та ін., послуга з чищення виробу автоматично включається у вартість ремонту, незалежно від виду ремонту (гарантійний або не гарантійний)!

Термін гарантійного обслуговування

Термін діагностики та ремонту становить 14 днів. Термін транспортування – 7 днів.

Транспортні витрати

Надсилання виробу на сервісне обслуговування відбувається за рахунок покупця.

За результатами діагностики транспортні витрати:
● компенсуються – при гарантійних випадках;
● не компенсуються – при негарантійних випадках.

Негарантійне обслуговування

У разі порушення однієї чи кількох вимог для гарантійного сервісного обслуговування покупцю може бути запропоновано негарантійне обслуговування.

Негарантійне сервісне обслуговування здійснюється лише за наявності необхідних запчастин за тарифами сервісного центру.