Гарантія та сервіс

Гарантійне сервісне обслуговування

У разі виявлення виробничого дефекту протягом гарантійного терміну, який позначений в супроводжує товар гарантійному талоні, наші клієнти можуть скористатися гарантійним сервісним обслуговуванням. Для цього повинні бути виконані наступні вимоги:
● відсутність механічних пошкоджень товару, його упаковки і комплектуючих, які могли бути викликані неправильною або недбалої експлуатацією;
● відсутність слідів стороннього втручання або спроби самостійного зміни конструкції або схеми;
● відсутність пошкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин;
● відсутність пошкоджень, викликаних надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом;
● відсутність пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та ін .;
● відсутність пошкоджень, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних кабельних мереж;
● відсутність пошкоджень, викликаних стихією, пожежею або побутовими факторами;
● збережений гарантійний талон, чек або видаткову накладну, видані покупцеві при покупці;
● пошкодження не відносяться до видаткових матеріалів, вузлів і деталей, які схильні до природного зносу (ножі, лампи, вугільні щітки електромоторів, елементи живлення та ін.);
● не закінчився гарантійний період, зазначений у гарантійному талоні, що супроводжує виріб.
Якщо дотримані всі перераховані вище умови, то необхідно:
● зверніться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
- за телефонами контакт-центру;
- написати в онлайн-чат в правому нижньому кутку сайту;
- замовити послугу зворотного дзвінка через спеціальну форму;
● скачати і заповнити бланк «Заява на сервісне обслуговування»;
● відправити товар разом з заповненим бланком, гарантійним талоном, чеком або видаткової накладної на реквізити, зазначені в бланку заяви, або самостійно доставити в наші магазини, які здійснюють прийом виробів на сервісне обслуговування, за адресами:
- м. Дніпро, вул. Воскресенська (раніше Леніна) 15;
- м. Кам'янське (раніше Дніпродзержинськ), вул. Медична 1/11.
Далі товар буде переданий в авторизований сервісний центр для підтвердження виробничого дефекту і його усунення. Термін діагностики і ремонту становить 14 днів. Термін транспортування 7 днів.
Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати з транспортування товару для прийому на гарантійне сервісне обслуговування відбувається за рахунок покупця.

Негарантийное сервісне обслуговування

Якщо не дотримана одна або кілька правил надання гарантійного сервісного обслуговування, нашим клієнтам пропонується негарантийное обслуговування.
Щоб ним скористатися необхідно:
● звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
- за телефонами контакт-центру;
- написати в онлайн-чат в правому нижньому кутку сайту;
- замовити послугу зворотного дзвінка через спеціальну форму;
● скачати і заповнити бланк «Заява на сервісне обслуговування»;
● відправити товар разом з заповненим бланком, гарантійним талоном, чеком або видаткової накладної, або самостійно доставити їх в наші магазини, які здійснюють прийом виробів на сервісне обслуговування, за адресами:
- м. Дніпро, вул. Воскресенська (раніше Леніна) 15;
- м. Кам'янське (раніше Дніпродзержинськ), вул. Медична 1/11.
Далі товар буде переданий в авторизований сервісний центр для усунення несправності. Термін ремонту складає 14 днів. Термін транспортування 7 днів.
Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати з транспортування товару для прийому на негарантийное сервісне обслуговування відбувається за рахунок клієнта.