Питання та відповіді

  • Що робити, якщо не прийшло повідомлення з номером посилки?

    Зателефонувати або написати нам. Повідомлення могло не дійти по безлічі технічних причин, в тому числі і не залежать від нас. Після звернення консультанти продублюють повідомлення будь-яким зручним для вас каналом зв'язку.

  • Що робити, якщо мені привезли пошкоджений товар?

    Треба подзвонити або написати нам. Зробити це потрібно в присутності кур'єра або співробітника служби-перевізника. Тоді ми зможемо максимально швидко вирішити ситуацію, що склалася і доставимо вам новий товар в належному стані.

  • Чи можна замовити товар, якого немає в наявності?

    Ми обов'язково доставимо товар для вас якщо він не знятий з виробництва і присутній на складах постачальників в Україні або Європі. Якщо ж товар знято з виробництва і закінчився на складах, то доставити його ми не зможемо.

  • Скільки днів посилка знаходиться на відділенні служби-перевізника?

    Замовлення покупців знаходяться на відділенні 4 дня. На 5-ий день посилка автоматично починає готуватися до зворотної доставки відправнику. Якщо вам потрібно продовжити час зберігання посилки - повідомте консультантам магазину про таку необхідність.

  • Чи можна відмовитися тільки від частини посилки?

    На жаль, за умовами роботи служб-перевізників посилка по одному номеру є цілісною і не може бути розділена. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення і оформити нове замовлення.

  • Чому немає кнопки «В кошик» на товарі?

    Відсутність кнопки «В кошик» означає, що обраний товар недоступний для покупки. Зазвичай це відбувається, коли товар закінчився на складі магазину і не може бути відправлений покупцеві в даний момент.

  • Що робити, якщо не виходить оформити замовлення на сайті?

    Повідомте про виниклу проблему нашим консультантам будь-яким зручним для вас способом. Ми допоможемо вирішити вашу проблему та приймемо замовлення в телефонному режимі або в чаті (кнопка для виклику чату розташований в правому нижньому кутку сторінок сайту).