Обмін і повернення

Обмін і повернення товару належної якості

Купили і передумали? Повернемо гроші або обміняємо товар протягом 14 днів! Всі наші клієнти мають право повернути або обміняти товар, куплений в інтернет-магазині «PROKRASA», протягом 14 днів. Ми намагаємося зробити покупки приємніше і простіше!

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, а також наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Якщо ж товар не був перевірений при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.

Правила обміну та повернення товару належної якост
Обмін і повернення товару належної якості ми виробляємо відповідно до основних вимог, які перераховані в Законі України «Про захист прав споживачів» (докладніше за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12). Для обміну або повернення товару належної якості повинні бути виконані такі умови:

  ● товар не був у використанні;
  ● збережені споживчі властивості товару;
  ● збережений зовнішній вигляд товару, в тому числі зовнішній вигляд упаковки і комплектуючих (в тому числі заводські наклейки, плівки тощо);
  ● збережена повна комплектація товару;
  ● збережений чек або видаткову накладну, видана покупцеві при покупці.

Також звертаємо увагу наших клієнтів на список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (докладніше за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172 -94-% D0% BF):
  ● друковані видання;
  ● косметичні засоби;
  ● товари в аерозольній упаковці;
  ● помазки для гоління;
  ● інструменти для візажу;
  ● бритви і апарати для гоління;
  ● інструменти для манікюру і педикюру;
  ● косметологічні інструменти;
  ● одноразова продукція (рукавички, серветки, простирадла і т.п.);
  ● гребінця, гребені і масажні щітки для волосся.

Якщо виконані всі перераховані умови і товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню, то ви можете оформити обмін або повернення товару. Для цього необхідно:
  ● звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
  - за телефонами контакт-центру;
  - написати в онлайн-чат в правому нижньому кутку сайту;
  - замовити послугу зворотного дзвінка через спеціальну форму;
  ● скачати і заповнити бланк «Заява на обмін або повернення товару»;
  ● відправити товар разом з заповненим бланком або самостійно доставити в магазин (якщо товар забирався самовивозом з магазину).

Повернення коштів
Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості.

Повернення грошових коштів здійснюється готівкою або на банківську карту, в залежності від початкового варіанту оплати замовлення покупцем.

Додаткові комісії з переказу грошових коштів при поверненні або обмін товару належної якості лягають на покупця.

Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару належної якості відбуваються за рахунок покупця.

Обмін і повернення товару неналежної якості

Перед відправкою кожного замовлення, співробітники складу перевіряють товари на працездатність, наявність видимих ​​пошкоджень або заводських дефектів. Якщо ж заводські дефекти проявилися через деякий час, наші клієнти можуть скористатися послугою обміну або повернення товару неналежної якості.

Правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну та повернення повинні бути виконані наступні вимоги:
  ● збережений зовнішній вигляд товару, в тому числі зовнішній вигляд упаковки і комплектуючих;
  ● відсутність механічних пошкоджень товару, його упаковки і комплектуючих, які могли бути викликані неправильною або недбалої експлуатацією;
  ● збережений чек або видаткову накладну, видані покупцеві при покупці.

Якщо ви отримали товар неналежної якості і виконані всі перераховані вище умови, то необхідно:
  ● звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
  - за телефонами контакт-центру;
  - написати в онлайн-чат в правому нижньому кутку сайту;
  - замовити послугу зворотного дзвінка через спеціальну форму;
  ● скачати і заповнити бланк «Заява на обмін або повернення товару»;
  ● відправити товар разом з заповненим бланком на реквізити, які вказані в бланку заяви, або самостійно доставити їх в наш офіс, розташований за адресою.
Далі товар буде переданий на діагностику в авторизований сервісний центр для підтвердження наявності виробничого браку. Термін діагностики становить 14 днів.

Повернення коштів
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 21 дня (14 днів для діагностики і 7 днів оформлення повернення) у разі повернення товару неналежної якості.

Повернення грошових коштів здійснюється готівкою або на банківську карту, в залежності від початкового варіанту оплати замовлення покупцем.

Додаткові комісії з переказу грошових коштів у разі повернення товару неналежної якості лягають на покупця.

Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.