Питання та відповіді
-
Що робити, якщо не прийшло повідомлення з номером посилки?
Зателефонувати або написати нам. Повідомлення могло не дійти по безлічі технічних причин, в тому числі і не залежать від нас. Після звернення консультанти продублюють повідомлення будь-яким зручним для вас каналом зв'язку.
-
Що робити, якщо мені привезли пошкоджений товар?
Треба подзвонити або написати нам. Зробити це потрібно в присутності кур'єра або співробітника служби-перевізника. Тоді ми зможемо максимально швидко вирішити ситуацію, що склалася і доставимо вам новий товар в належному стані.
-
Чи можна замовити товар, якого немає в наявності?
Ми обов'язково доставимо товар для вас якщо він не знятий з виробництва і присутній на складах постачальників в Україні або Європі. Якщо ж товар знято з виробництва і закінчився на складах, то доставити його ми не зможемо.
-
Скільки днів посилка знаходиться на відділенні служби-перевізника?
Замовлення покупців знаходяться на відділенні 4 дня. На 5-ий день посилка автоматично починає готуватися до зворотної доставки відправнику. Якщо вам потрібно продовжити час зберігання посилки - повідомте консультантам магазину про таку необхідність.
-
Чи можна відмовитися тільки від частини посилки?
На жаль, за умовами роботи служб-перевізників посилка по одному номеру є цілісною і не може бути розділена. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення і оформити нове замовлення.
-
Чому немає кнопки «В кошик» на товарі?
Відсутність кнопки «В кошик» означає, що обраний товар недоступний для покупки. Зазвичай це відбувається, коли товар закінчився на складі магазину і не може бути відправлений покупцеві в даний момент.
-
Що робити, якщо не виходить оформити замовлення на сайті?
Повідомте про виниклу проблему нашим консультантам будь-яким зручним для вас способом. Ми допоможемо вирішити вашу проблему та приймемо замовлення в телефонному режимі або в чаті (кнопка для виклику чату розташований в правому нижньому кутку сторінок сайту).